Dálkové provozní centrum

-
Obecné charakteristiky
A ROC (Remote Operation Centre - dálkové operační centrum) je struktura založená na lidských zdrojích, počítačových systémech a nejmodernější technologii.
Konečným cílem je poskytovat služby s přidanou hodnotou pro několik zákazníků, kteří mají stejné nároky a požadavky. Svět chlazení a svět komfortu stále více zvýrazňuje příležitosti spojené s dálkovým řízením a monitorováním vedoucí
k vytvoření nových modelů podnikání orientovaných na služby.
Aby společnost CAREL poskytla zákazníkům tu nejlepší podporu a usnadnila rozvoj těchto nových trhů, nabízí kompletní a spolehlivé řešení představující aplikačního a technologického partnera na všech úrovních řetězce kontrolního systému. Od řídicích jednotek na místě pro jednotlivý systém až po centrální informační systémy. -
Plus
- Možnost připojení kdekoliv: společnost CAREL díky nejmodernějším počítačovým technologiím nabízí uživatelsky přívětivé systémy s rychlou konfigurací. Operátoři v kanceláři nebo technici údržby na místě mají snadno a rychle přístup ke stejným informacím díky integraci takových zařízení, jako jsou chytré telefony nebo tablety.
- Systém 24/7: operátoři budou mít k dispozici situaci všech alarmů přicházejících z různých systémů v reálném čase. Okamžité prohlížení dob a poznámek k údržbě pomáhá při odstraňování závad, aby bylo možné poskytnout zpětnou vazbu uživateli a zlepšovat kvalitu servisu, čímž se současně vytváří sdílená základna znalostí.
- Informace s přidanou hodnotou: žádná data již nebudou omezena na jednotlivé systémy, ale centralizována pro vytváření informací s přidanou hodnotou. Telefonické centrum pro zákazníky nabízí služby týkající se zpráv, konzultací k optimalizaci, dálkové uvádění do provozu. Služby, které pomáhají zákazníkům soustředit se na své podnikání a najít v telefonickém centru pro zákazníky spolehlivého úspěšného partnera.